måndag 28 juli 2014

Dag 94 - forts

Skriver lite till nu när dagen nästan är slut. Inte för att jag egentligen behöver det, men vill ändå för att jag ska komma ihåg att dagar kan bli helt ok även om dom börjar dåligt.
Fixade poolen åt F & V på förmiddag. Efter lunch gick vi över till kusinerna och badade i deras stora pool. Kusinernas pappa hade sin nya flickvän där och hon har oxå två barn. Så vi var 3 vuxna och 7 barn som härjade runt. Det var fullt ös. Jag passade på att vila lite i en solstol. Tröttheten har suttit i hela dagen.
Nu sover pojkarna och jag ska också lägga mig snart. Imorgon har jag ett nytt samtal med "psykologen" eller vad jag ska kalla det. Det är väl snarare ett avlastningssamtal. Ska bli lite intressant att se hur jag kommer känna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar