söndag 24 augusti 2014

Dag 121- ett halvt steg bakåt

Söndag kväll efter en svajig helg. Egentligen en ok helg men med lite mer jobbiga känslor igen.
Fredagskvällen spenderade jag med brorsan. Vi var på konsert och fortsatte sedan ut. Det var trevligt och det blev sent. Jag avslutade med att sitta och prata med tjej på en krog istan innan jag tog nattbussen hem. Hon var inte intressant i det avseendet att jag ville göra något med henne men jag fick lite uppmärksamhet vilket är bra för självförtroendet.
Lördagskvällen så var jag bjuden hem till brorsan på lite kräftor. Det var bara hans familj och jag. Det var mysigt och det har varit skönt att umgås med brorsan i helgen. När jag åkte därifrån så stannade jag till hos en kompis. Han hade besök av sin flickvän och en tjej till som jag känner sen tidigare. Det blev en liten youtubefylla innan jag tog nattbussen hem.
Det har blivit ganska dåligt med sömn i helgen och det kanske är delvis det som gjort att jag fallit tillbaka lite i helgen. Jag har funderat lite mer på M igen och det är jobbigt.
Idag kom grabbarna hem igen! Skönt att ha dom här. Jag har fortfarande svårt för M när jag träffar henne. Jag är kort och blir lätt irriterad. Undrar hur länge det kommer kännas så.

Imorn är det jobb och dagis igen. Får se om hans fru L hör av sig nått. Vi har haft kontakt några dagar efter promenaden men under helgen har vi inte hörts. Jag hoppas hon hör av sig imorn. Jag vet inte varför men jag gillar våran kontakt. Hon är trevlig och vi är ju lite i samma sits.
Nu måste jag sova iaf, strax kommer nog grabbarna och kryper ner, en efter en. Mysigt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar