fredag 1 augusti 2014

Jag måste skriva

Jag bara måste få ur mig lite. Det är samma kväll och jag har fortsatt må ganska dåligt. Nu när jag surfade runt lite så googlade jag M. Då får jag se att hon bytt tillbaka till sitt gamla efternamn! Vi heter inte lika längre, vi är inte en familj. Tårarna kom och gör det nu oxå. Visserligen så har jag själv sagt åt henne att göra det, men nu när det är gjort känns det iaf väldigt sorgligt. Vi delade initialer tidigare MT, det gör vi inte längre, nu heter hon MJ. Fan va det gör ont!
Jag har läst mycket om att man kastas fram och tillbaka i en process, idag har det varit bakåt. Idag var en dålig dag.

Jag saknar mitt liv, jag saknar familjen och jag saknar den självklara tryggheten. Varför måste jag gå igenom det här? Kommer jag bli lycklig igen? Just nu känns det inte så. Allt känns orättvist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar