söndag 17 augusti 2014

Dag 114 - bästa perioden hittills

Den bra känslan har fortsatt några dagar. Jag känner mig starkare än på länge och jag har mått ganska bra faktiskt. Jag har lyckats fokusera mest på mitt eget liv och inte så mycket på M. Jag har haft barnen och jobbat en del så det har varit full fart.
M hade barnen över dagen igår medans jag jobbade. Som vanligt är det lite jobbigt att se henne. Funderar alltid vad hon gjort precis innan jag lämnar barnen eller vad hon ska göra alldeles efter jag hämtat dom. Hatar den känslan.

Idag lämnade jag barnen och nu ska dom vara med M hela veckan. Det kommer kännas tomt och vara jobbigt. Är lite rädd att jag ska känna mig väldigt ensam. Ska försöka sysselsätta mig så mycket det går. När jag lämnade barnen lånade jag M's toalett. I hennes tandborstmugg stod det 2 tandborstar. Det högg till i hjärtat men jag valde att inte fundera så mycket. Jag kan inte påverka det.

Imorgon börjar jag tidigt och det blir en lång dag. Har tänkt kontakta hans fru L imorgon, kolla hur hon mår och hur helgen varit. Kanske föreslår att vi ska ses och prata, vi får se.
Hoppas den bra känslan håller isig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar