torsdag 18 december 2014

Dag 238 - spiralen neråt fortsätter

Som jag skrev igår så är det känslomässigt kaos i kroppen. Otroligt jobbigt och det gör att jag sover dåligt.....vilket gör att jag mår ännu sämre.

Igår kväll kom E. Vi fikade i flera timmar och hade det trevligt. Vi redde ut vad som hände förra gången jag separerade och hon sa att hon haft jättejobbigt med hur hon skulle göra med sitt förhållande då. Det var mycket nära några gånger att det skulle hända saker men det var nog det bästa att det inte blev så. Sen berättade jag det mesta om mitt år inklusive den sista tiden med L och Li.
Vi är rätt lika på den punkten, båda tänker mycket. Det är lätt att prata med E och vi kommer nog ha en bra vänskapsrelation framöver.

Inget nytt om Li. Vi har inte hörts igår eller idag. Imorn skickar jag ett mess så får jag mer fakta att luta mig mot.

Nu skickade Li just ett mess! Ett neutralt men dock hennes initiativ. Jag svarade och ställde frågan om en fika på måndag.....väntar in svaret nu.....

Svaret kom och hon lät positiv till att ses på måndag. Hon ska höra av sig när hon kommer hem från Malmö på söndag.

Nu ska jag verkligen försöka släppa det här lite fram till söndag. Jag behöver ta igen mig och fokusera på mitt eget. Imorn är det fredag. Jobb, innebandy och mys med barnen.

Det här blev ett inlägg skrivet i omgångar. Mr bergochdalbana......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar