onsdag 10 december 2014

Dag 230 - rastlös

Sista dagarna har jag känt mig lite rastlös. Vet inte riktigt varför men tror det kan ha med min stundande träff med Li att göra. Vi ska ses på fredag och på nått sätt vill jag få det avklarat så jag vet om jag ska lägga mer energi på det eller inte.
Jag ringde henne i söndags kväll, mest för att stämma av lite men oxå för att lära känna lite mer så det inte blir stelt på fredag. Samtalet flöt på och när vi avslutade så visade displayen 2 tim och 46 min.....
När pratade jag så länge med en tjej i telefon senast?! Det minns jag inte ens. Låt det bli fredag nu så jag får döma av det här...

Imorn är det lucia för F&V på dagis. Jag och M ska dit båda två. Det känns ganska lugnt just nu och jag tror det kommer gå bra. På kvällen är det pubafton med jobbet. Jag tänkte gå dit ett tag men inte bli alltför sen hem, tänkte försöka kom iväg till Li's hemstad i tid på fredag så hinner jag kika runt lite på stan innan kvällen kommer.

Jag har lite dåligt samvete för att jag ljuger för L. Jag vill inte träffas just nu och jag har....vridit sanningen lite och skyller på jobbet som orsak att vi inte kan ses den här veckan. Det är som det är och skulle jag känna intresse för Li efter vi setts i helgen så kommer jag säga som det är till L.

Pratade med en vän ikväll, visade sig att han läser här ibland. Hade helt glömt att jag gett honom adressen! Vi ska försöka ses lite i jul, det känns roligt och kanske ta nån öl och surra lite. Han avslöjade att han skulle bli pappa igen med sin nya kärlek! Grymt kul och jag tror det blir hur bra som helst! Undrar om jag kommer skaffa fler barn? Tiden får utvisa...

Ska försöka sova lite nu. Ledig imorgon så efter lucian tänkte jag ta hand om mig själv, träna och fixa lite hemma. Kanske läge att packa lite och fundera på klädsel till fredag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar