lördag 21 mars 2015

Dag 323 - förväntan

Veckan som gott har varit intressant och rolig. Kontakten med K har ökat i kvadrat och vi hörs dagligen via sms. Det är långa konversationer som allt. Det är en skön jargong som blandas med lite allvar ibland. När jag pratade med K efter vi fikat sista så bestämde vi att vänta med att ses tills hon bor själv. Riktigt så blir det nog inte... I söndags när vi pratade så frågade hon vad jag skulle göra den här helgen. Det slutade med att vi bestämde att hon kommer och hälsar på mig. Så just nu är det en skön känsla av förväntan i kroppen. Jag hoppas vi trivs lika bra ihop nu som dom andra gånger vi setts, men det återstår att se. Hursomhelst så ser jag fram emot kvällen!

Jag pratade med M för några dagar sedan och hon var hemma från jobbet med barnen. Både F&V bar fortfarande krassliga och V hade sovit dåligt.
Känns skönt att känna att det känns avslappnat att prata med M. Inga känslostormar som blossar upp. Bara en neutral känsla. Sen är det ju också så att dejtandet med K hjälper till. Jag har andra ställen att lägga energin.

Nu ska jag åka in till jobbet och träna lite, sen hem och fixa lite och invänta K. Härlig lördag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar